Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Brzechwy w Katowicach

40-772 Katowice

ul. Panewnicka 172

Tel: (32) 252-78-84

Adres

40-772 Katowice


ul. Panewnicka 172


Tel: (32) 252-78-84


Konkurs na film promujący naszą szkołę pt. "Życie w dziewiątce"

 REGULAMIN KONKURSU NA FILM PROMUJĄCY SZKOŁĘ  "ŻYCIE W DZIEWIĄTCE"

 

I Organizator konkursu

Konkurs na najlepszy amatorski film promujący szkołę zwany dalej „Konkursem”, jest organizowany przez Szkołę Podstawową

nr 9 im. Jana Brzechwy w Katowicach, zwaną dalej „Organizatorem”.

 

II Cele konkursu:

  1. Wyłonienie filmu, który najlepiej przedstawi wizerunek organizatora.

  2. Promowanie pozytywnego wizerunku szkoły w przestrzeni publicznej.

  3. Promowanie aktywności i kreatywności uczniów.

  4. Inspirowanie uczniów do niekonwencjonalnych działań edukacyjnych
    i wychowawczych.

  5. Wykorzystanie nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy wychowawczej.

 

III Zasady uczestnictwa w konkursie

  1. W konkursie mogą brać udział uczniowie w dwóch kategoriach wiekowych:

    *I-III 
    *IV-VIII

    uczęszczający do Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Brzechwy w Katowicach.

  2. Projekty konkursowe mogą być realizowane i zgłaszane indywidualnie lub w grupach (do 3 osób).

  3. Do konkursu mogą być zgłoszone filmy, które spełniają następujące warunki:

  • są przeznaczone do publikacji w Internecie lub do projekcji multimedialnych,

  • promują Szkołę Podstawową nr 9 im. J. Brzechwy w Katowicach,

  • mogą być wykonane w dowolnie wybranej konwencji, np. reportażu, filmu dokumentalnego lub komediowego oraz technice z wykorzystaniem dowolnego sprzętu, tj. telefon, aparat, kamera,

  • nie mogą naruszać praw autorskich oraz prawa do prywatności osób trzecich,
    a prezentowane w nim treści nie mogą przedstawiać ani propagować zachowań zabronionych przez prawo lub godzących
    w zasady dobrego wychowania i kultury osobistej.

  1. Każdy film powinien zawierać następujące elementy:

  • prezentację współczesnego wizerunku szkoły: jego uczniów, pracowników, bazy dydaktycznej, osiągnięć itp.

  • dopuszcza się przedstawienia tematu w sposób żartobliwy, ale nie satyryczny czy ironiczny. Film nie może zawierać treści obraźliwych, wulgarnych lub godzących w osoby trzecie.

  1. Każdy uczestnik / grupa konkursu może zgłosić jeden film.

  2. Zastrzega się konieczność każdorazowego uzyskania zgody nauczycieli prowadzących zajęcia edukacyjne na nagrywanie
    i uwiecznienie treści, które mają być wykorzystane w pracy konkursowej.

  3. Film zgłoszony do konkursu musi spełniać następujące warunki techniczne:

  • rozdzielczość – minimalna: 720 x 480 (16:9 SD)

  • musi być stworzony w formacie pozwalającym na umieszczenie na stronach internetowych oraz być dostępny bez ograniczeń dla każdego użytkownika, posiadającego dostęp do Internetu,

  • czas trwania filmu: od 3 do 5 minut,

  1. Konkurs trwa do 12.02.2024 r., przy czym organizator zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania Konkursu.

  2. Złożenie pracy jest równoznaczne ze zgłoszeniem się do Konkursu.

 

IV Zgłaszanie filmów

  1. Filmy konkursowe należy przekazać osobiście do Izabeli Wyciślik lub Katarzyny Hołub w kategorii I-III lub do Mateusza Knesza i Michała Niedzielana w kategorii IV-VIII  do dnia 12.02.2024 r. na pendrivie lub jako załącznik w wiadomości na Vulcanie, bądź w formie linku umożliwiającego pobranie i otwarcie pliku.

  2. Do pracy załączone winno być oświadczenie jednego z rodziców lub opiekunów prawnych, wyrażające zgodę na udział
    w konkursie na zasadach określonych w regulaminie.

  3. Stan techniczny zgłoszonego filmu powinien umożliwiać jego projekcję.

  4. Nośnik i film muszą być opisane (imię i nazwisko twórcy/twórców, klasa, tytuł filmu).

  5. Organizator ma prawo do odrzucenia filmu, jeśli nie spełnia on wymaganych regulaminem warunków.

 

V Kryteria oceny filmów i zasady przyznawania nagród

  1. Przy ocenie filmów brana pod uwagę będzie treść, wykonanie i oryginalność pomysłu.

  2. Filmy ocenione będą przez jury powołane przez Organizatora.

  3. Ogłoszenie zwycięzców Konkursu nastąpi nie wcześniej niż 29.02.2024 r.

  4. Organizator przewiduje nagrody rzeczowe.

  5. Zwycięski film zostanie opublikowany na stronie internetowej szkoły.

 

VI Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu jest dostępny na stronie internetowej szkoły przez cały okres trwania Konkursu.

  2. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu.

  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykorzystania wybranych filmów lub ich fragmentów w celach promujących szkołę.

  4. Zgłoszenie do Konkursu uważane będzie za uznanie warunków niniejszego regulaminu, wyrażenie zgody na publikowanie danych osobowych oraz zgodę na przeniesienie praw autorskich w całości na rzecz organizatora w zakresie powielania,
    a także umieszczania na serwerach oraz do publicznego odtwarzania.

  5. Uczestnik konkursu udziela organizatorowi bezterminowej i nieodpłatnej zgody na korzystanie z prac konkursowych.

     

Organizatorzy:
Izabela Wyciślik, Katarzyna Hołub, Mateusz Knesz, Michał Niedzielan 

Pliki do pobrania